Chcete-li změnit heslo, klikněte na odkaz „Nastavení“ v sekci „Moje služby“. V Nastavení přejdete do oblasti „Změnit heslo“. Do kolonky „Staré heslo“ zadáte svoje stávající heslo. Poté do kolonky „Nové heslo“ zadáte své nové heslo. Toto heslo musí mít minimálně osm znaků, které se mohou skládat z malé a velké abecedy, bez háčků a čárek a z číslic. Toto heslo znova napíšete pro kontrolu do políčka „Znovu nové heslo“. Poté kliknete na tlačítko „Změnit heslo“.
Své heslo byste nikomu neměli poskytovat. Za zneužití vašeho hesla nenese společnost Coprosys-LVI s.r.o. odpovědnost. V případě problémů se obraťte na obchodní oddělení.
Chcete-li změnit email, klikněte na odkaz „Nastavení“ v sekci „Moje služby“. V Nastavení přejdete na kolonku „Nový e-mail“. Zde napište svůj novou emailovou adresu.
Na tento email můžete být kontaktováni ohledně změn služeb na portálu zákazníků, nebo při ztrátě hesla si jej můžete nechat poslat na email zde zadaný.
Objevíte-li nesprávné informace v sekci „Nastavení“ nebo jinde, kontaktujte obchodní oddělení.
Výpis hovorů si můžete zobrazit třemi způsoby. První způsob je ve formě HTML stránky, kterou umí zobrazit internetový prohlížeč. Další typ je stažení výpisu ve formátu CSV, který můžete otevřít v MX Excel nebo jiné tabulkové aplikaci. Třetí možností je si stáhnout výpis ve formátu PDF, který můžete otevřít v programu Adobe Reader.
Stane-li se, že vám v zákaznickém portálu nebude něco fungovat, nebo objevíte chybu, kontaktujte administrátora a detailně popište závadu nebo chybu.
Účet na tomto portálu mají jenom zákazníci Coprosys-LVI, kterým byl zřízen. Pokud máte pocit, že by jste zde měli mít také účet - kontaktujte obchodní oddělení.
Telefonní kontakt: +420 488 577 777,
E-mailový kontakt: obchod@coprosys-lvi.cz
E-mailový kontakt: m.krelina@coprosys-lvi.cz